Koronavirová krize odhaluje skutečnou tvář levice
Krize způsobená koronavirem obrátila svět vzhůru nohama. Nikde to není nápadnější než v politických bitvách, které nyní zuří kolem hledání řešení, jak se s krizí vypořádat. Kulturní válka neskončila, ale naopak se zintenzivnila. Situace velice rychle degeneruje do takové míry, jakou jsme si dříve nedokázali představit. Nejdramatičtější změny se odehrávají na levici.

Liberální premisy, které byly dlouho považované za posvátné, se hroutí. Svět je zmaten rozporuplností těch, kteří kdysi hlásali jednu pozici, ale nyní zuřivě zastávají postoj zcela opačný.
Levice se vždy ráda představovala jako liberální vzor podpory naprosté svobody a rovnosti. To už teď neplatí. Krize vyvolala novou ofenzívu proti všem, kdo se staví proti levicovému podvratnému programu. Lze tedy sestavit seznam liberálních rozporů, který ukazuje skutečnou tvář levice.
Zde je první z takových seznamů:
1. Mnozí z těch, kdo s rozkoší a hlasitě hovořili o budování mostů a o nenávisti ke zdem a ke všemu, co s nimi souvisí, nyní křičí, že každý musí zůstat zavřený mezi čtyřmi stěnami a až do odvolání zůstat doma;
2. Mnozí z těch, kdo požadují volnou lásku bez osobních omezení, nyní fanaticky hájí sociální odstup až do té míry, že udávají sousedy i ostatní;
3. Mnozí z těch, kdo trvají na tom, že všechna karanténní opatření jsou nutná a ekonomická destrukce stojí za to, „pokud zachráníme třeba jen jeden život“, přesto požadují, aby zůstaly otevřené všechny potratové kliniky, které nazývají nezbytnými a život udržujícími zařízeními;
4. Mnozí z těch, kdo požadovali úplnou transparentnost, nyní trvají na tom, aby si všichni zakrývali tvář rouškou;
5. Mnozí z těch, kdo v každodenním životě kdysi dávali přednost absolutní svobodě, nyní trvají na téměř vojenském režimu života;
6. Mnozí z těch, kdo trvají na tom, že věda je bůh, který má být uctíván, v této krizi pozoruhodně umlkli, když se prokázalo, že „odborné“ modely, jako například studie COVID–19 vytvořená na Královské univerzitě v Londýně, hrubě nadhodnocují smrtící účinky této nákazy;
7. Mnozí z těch, kdo bezostyšně hájili eutanázii a tvrdili, že kvalita života by měla určovat, kdy by vláda měla ukončit právo na život starších lidí, si nyní myslí, že každý život seniorů je vzácný bez ohledu na jeho kvalitu (zatímco stále spílají konzervativcům odmítajícím eutanazii, kteří tuto pravdu vždy hlásali!);
8. Mnozí z těch, kdo protestovali proti použití policejní síly k zastavení zločinnosti a nezákonnosti, nyní tleskají brutálním policejním zákrokům proti občanům poslušným zákona, kteří protestují před potratovými klinikami a kteří byli falešně obviněni z porušování karanténních nařízení nebo nedodržování sociálního odstupu;
9. Mnozí z těch, kdo do škol vnutili teorii evoluce a přirozeného výběru a považovali ji za nezpochybnitelné dogma, se nyní domnívají, že školy musí být kvůli obětem koronaviru dočasně uzavřeny;
10. Mnozí z těch, kdo prohlašují, že virus nemůže být v žádném případě Božím trestem, tvrdí, že jde o pomstu „matky Země“ za tzv. environmentální hříchy;
11. Mnozí z těch, kdo kdysi odsuzovali veškerou cenzuru jako porušování naprosté svobody, nyní chválí sociální sítě, které cenzurují obsah kritický vůči tomu, jak tuto krizi zvládají čínští komunisté;
12. Mnozí z těch, kdo tvrdí, že Trumpova administrativa upřednostňuje peníze před lidskými životy, si nyní hlasitě stěžují, že jim vláda pozdě poslala šeky s finanční podporou;
13. Mnozí z těch, kdo demonstrovali na podporu dělníků, jsou nyní tvrdými kritiky dělníků, kteří protestují v ulicích a u vlád jednotlivých států, protože se chtějí vrátit do práce;
14. Mnozí z těch, kdo naléhali na propuštění vězňů, aby se nenakazili virem, nyní požadují přísné tresty, včetně pokut a uvěznění, za to, že Američané dodržující zákon jsou proti karanténě;
15. Mnozí z těch, kdo dříve trvali na tom, že změny se mají prosazovat demokratickými, ústavními prostředky, nyní vidí krizi jako obrovskou příležitost pro diktátorské guvernéry, kteří vyvolávají paniku, aby společnosti vnutili radikální změny navrhované „odborníky“, kteří, jak sami tvrdí, vědí lépe než lid, co je pro něj dobré;
16. Mnozí z těch, kdo protestovali proti globalismu nadnárodních společností, nyní vyzývají ke globálním řešením a vládním mechanismům a zavedení nového světového řádu;
17. Mnozí z těch, kdo tvrdili, že jsou nakloněni náboženské svobodě, nyní požadují uzavření kostelů ve jménu bezpečnosti a veřejného zdraví;
18. Mnozí z těch, kdo protestovali proti establishmentu, nyní odmítají stejná práva pro ty, kdo protestují proti karanténě;
19. Mnozí z těch, kteří odsuzovali pokusy omezit soukromí, jsou nyní ochotni poskytnout veškeré osobní informace kvůli boji s virem – a požadují, aby všichni ostatní byli donuceni udělat totéž.
Toto je jen částečný seznam těch nejzjevnějších názorových rozporů.
Levice je vedena podvratnou ideologií. Poté, co nedokázala přesvědčit širokou veřejnost silou argumentů, vidí nynější krizi jako prostředek k prosazení radikálních změn zaváděných globalisty, „odborníky“ a technokraty, kteří tvrdí, že jednají ve jménu veřejného bezpečí. K provedení těchto změn tedy používají jakékoli prostředky, i když si vzájemně odporují. Někdy se levice halasně dovolává neomezené svobody, aby se destruktivní moc rozháraných lidských vášní mohla využít k ničení tradičního řádu a morálky. Jindy, stejně jako v současnosti, levice velebí totalitní brutalitu a obhajuje její zavádění, aby prosadila rovnost, uvrhla všechny do poroby a učinila z nich oběti jediné a rovnostářské vlády.
V současné době je snadné vidět jakobínskou a brutální tvář levice. Už se neskrývá za starými maskami a strukturami, nepředstírá, že podporuje demokracii. Halí se sice do roušek proti koronaviru, nicméně všechny své masky již ztratila.
John Hovart II, lifesitenews.com
Přeložil Pavel Štička
15. 06. 2020, RC Monitor 12/2020
Další zprávy
Takže. Genderovou teorii adresně odmítla Kongregace pro katolickou výchovu v dokumentu „Jako muže a ženu je stvořil“ z června 2019....
Papež František v projevu k diplomatům označil právo na život za základní lidské právo. „Pandemie nás donutila postavit se čelem ke dvěma nevyhnutelným rozměrům lidské existence: nemoci a smrti. Tím nám připomněla hodnotu života, hodnotu každého jednotlivého lidského života a jeho důstojnost v každém okamžiku jeho pozemského putování, od početí v lůně matky až do jeho přirozeného konce. Je však bolestné sledovat, jak se pod záminkou ochrany domnělých subjektivních práv stále více světových právních systémů zříká své nezcizitelné povinnosti chránit lidský život v každé z jeho fází,“ řekl papež.
...V promluvě při středeční generální audienci papež František podtrhl význam liturgie: „Křesťanství bez liturgie by, troufám si tvrdit, bylo křesťanstvím bez Krista, bez celého Krista. Liturgie je základním úkonem křesťanské zkušenosti: je to událost, je to přítomnost, je to setkání – setkání s Kristem. Kristus se zpřítomňuje v Duchu svatém skrze svátostná znamení: to je důvod, proč my křesťané účast na božských mystériích potřebujeme. Když se například účastníme slavení křtu, je to Kristus, zde přítomný, kdo křtí. To není jen nějaké obrazné vyjádření: Kristus je přítomen a skrze liturgii se modlíme spolu s Kristem, kterého máme na dosah ruky,“ řekl mimo jiné Papež František.
...Svatý John Henry Newman, anglikánský konvertita ke katolictví a mistr duchovního života, napsal ohromující množství skvělých teologických děl. Jedno vydání Newmanových sebraných spisů obsahuje 31 svazků. Jeho kázání a teologický vhled jsou mimořádně bohaté a svědčí o tom, že svůj život strávil hledáním moudrosti. Místo očistného ohně nám tento světec předkládá jezero, kde jsme v náručí anděla....
Ondřej Neff se přiznává, že některé záhady mu hlava nebere: „Chápu slogan MÉ TĚLO, MÁ VOLBA. Uřízni si tedy nohu, ženská, řeknu k tomu. Ale dítě není tvé tělo. Co je na tom pravicového? Mně to připadá logické a logika je snad bez vyznání a bez politické inklinace.“
...Kongregace pro nauku víry vydala nótu, v níž se vyjadřuje k morálnímu aspektu používání vakcín proti Covidu-19, při jejichž výrobě či testování byly použity buňky pocházející z obětí umělých potratů. V souladu s instrukcí Dignitatis Personae z roku 2008 a nótou Papežské akademie pro život z roku 2017 Kongregace prohlašuje, že vzhledem k tomu, že přijetí takovéto „morálně poskvrněné“ vakcíny představuje spolupráci na potratu, která je pouze materiální a vzdálená, je takový skutek mravně přípustný, pokud se jedná o situaci vážného ohrožení (což situace pandemie splňuje) a pokud není pro danou osobu schůdná alternativa. Přijetí vakcíny však v žádném případě nesmí obnášet či být vykládáno jako schvalování potratů či užívání buněčných linií vzešlých z potracených plodů pro lékařské účely. Z toho, že přijetí vakcíny je mravně přípustné, rovněž nelze vyvozovat mravní povinnost vakcínu přijmout.
...